måndag 9 april 2012

Dags för prao igen

Helloo!

 Nu är det dags för PRAO igen. Jag ska PRAO-a på inges el i Värnamo, ingen som vet vad det ligger då ligger det uppe vid järnvägsstationen. Jag kommer att jobba mellan 10,00- 16,00 när jag är där på inges el och jobbar då kommer jag att fråga hur dom arbeta vad dom använder för slags maskiner när dom får in nya varor och sen kommer jag fråga om du säljer mycket produkter i butiken. Sen kommer ni få se på min blog. Där kommer jag att skriva efter varje dag efter jobbet vad jag har fått göra och sen kan det komma någon bild. Det som jag kommer att få göra är att jag kommer få står och ta i mot kunder plocka upp varor och massor mer saker. Ni kommer att få följa mig genom att läsa på min blog. 

 Hoppas ni kommer gilla min blog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar