torsdag 23 februari 2012

Sista dagen

Hej hej!



Idag var det min sista dag på Blomsterlandet jag hade med mig muffins pasj med blåbär och äpple. Dom blev jätte glad att jag hade med mig det för att dom tycker jätte mycket om paj och kakor. Idag fick jag snittar blommor plantera och sitta mycket i kassan. I mellan när jag satt i kassan och när jag snittade blommor var jag och åt, jag åt Lassange. Efter det fick jag sitta mer i kassan och snitta blommor. Sen när klockan var halv fyra då sa dom att jag fick göra någon/några blommor som jag fick ta med hem. Jag gjorde en blomma i en kruka med tre olika blommor sen satte jag en fjäril med där det stod en lapp Vårkänslor med en rosa knapp. (se bild) Sen gjorde jag en bukett med rosa/lilla tulpaner med en ros och en rosa kvist(se bild). Efter allt detta fick jag sitta lite till i kassan sen var klockan halv fem, fem, då gick jag hem och tackade för mig och sa att jag hade haft jätte kul och det sa det med. Jag vill gärna komma tillbaka till Blomsterlandet.


2 kommentarer: