onsdag 22 februari 2012

Tredje dagen

Hejsan svejsan!



Idag har jag fått göra samma saker som jag fick göra igår. Igår fick jag pris märka olika saker som olika blommor och sen fick jag snitta resten av dagen med Ulrika. Men idag fick jag också pris märka väldigt mycket. När jag pris märkte då fick jag pris märka olika krukor, blommor och en hel del andra saker. Det roligaste idag var att jag fick göra en design på ett bord med olika tallrikar och muggar m.fl. Det var vårens nya trendiga färger (se bild). Sen efter allt pris märkande då blev det jätte mycket kartonger från alla saker, då fick jag använda en pressare som jag la in alla kartonger. (se bild). När du ska pressa alla kartonger då lägger du in dom i maskinen, sen stänger du den, efter det sätter du på den på en grön knapp, sen är den färdig. I mellan här uppe så åt jag lite mat och vi personalen fikade tårta och drack varm choklad eller kaffe. Sen var dagen slut efter allt hårt arbetande. 

2 kommentarer:

  1. Du verkar har haft kul och att du trivdes
    Skulle du vilja praoa igen

    SvaraRadera
    Svar
    1. A jag trivdes jätte bra. Skulle gärna vilja PRAO där igen.

      Radera